Tájékoztatás a lakcímbejelentkezésekről
Tájékoztatjuk Tisztelt Lakosainkat, hogy 2025. február 1-től a lakcímbejelentkezéseket már csak
a járási Hivatalokban, vagy a kormányablakokban tudják elintézni.
A személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány (lakcímkártya) igazgatási
szolgáltatási díja 2025. február 1-től 3.700,- Ft lesz. Amennyiben az elkészült okmányt nem
személyesen veszik át a Járási Hivatalokban, úgy a lakcímkártya postai úton könyvelt
küldeményként történő kézbesítése további 2.000,- Ft lesz.
Javasoljuk, hogy lakcímbejelentkezés ügyintézés előtt előzetesen érdeklődjenek Dósa
Renátánál a Polgármesteri Hivatalban személyesen ügyfélfogadási időben (hétfő 8:00-16:00-ig,
szerda 8:00-17:30-ig), vagy az igazgatas@delegyhaza.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06-24-
542-155-110-es melléken, hogy az ügyintéző ellenőrizze a Központi Címnyilvántartásban az
ingatlan címét, és amennyiben szükséges, kiadja az ügyintézéshez szükséges jegyzői igazolást.
2025. február 1-től megváltoznak az egyes okmányokhoz kapcsolódó igazgatási szolgáltatási
díjak, melyek emelésének mértékéről a Járási Hivataloknál tudnak érdeklődni.
Felhívjuk továbbá a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a polgárok személyi- és lakcímadatait
tartalmazó nyilvántartásból történő adatszolgáltatás, és a nyilvántartott adatokról a
közokirat kiállítása is a járási hivatalok hatáskörébe tartozik, így Hivatalunk már nem
állíthatja ki az erről szóló hatósági bizonyítványokat.
Délegyházi Polgármesteri Hivatal
© 2025 Délegyháza Önkormányzat. Minden jog fenntartva.