Délegyházi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Délegyházi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Osztály
2 fő pénzügyi előadó
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2337 Délegyháza, Árpád utca 8.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Pénzügyi, számviteli
Ellátandó feladatok:
Könyvelési feladatok teljes körű ellátása, valamint egyéb, munkáltató által meghatározott pénzügyi-gazdálkodási feladatok. Konkrét feladatok elvégzése a részletes munkaköri leírás alapján.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Pénzügyi, számviteli
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Közszolgálati Cafeteria Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középiskola/gimnázium, Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
hasonló munkakörben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Felhasználói szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,
ASP gazdálkodási rendszer ismerete
Államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés, regisztráció
Elvárt kompetenciák:
stressztűrő képesség, ügyfélorientált szemléletmód, rendszergondolkodás, tervezési képesség,
önálló munkavégzésre való képesség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy a kérelem postai feladását igazoló szelvény/elektronikus kérelem esetén a visszaigazolás
Részletes fényképes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet szerint
iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában részt vevők általi megismeréséhez hozzájárul,
nyilatkozat orvosi vizsgálat vállalásáról
nyilatkozat vagyonnyilatkozattételi kötelezettség elfogadásáról
összeférhetetlenségi nyilatkozat
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. január 24.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Varju Miklósné nyújt, a 24/542-155/6 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Délegyházi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2337 Délegyháza, Árpád utca 8. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: H/122-1/2020 , valamint a munkakör megnevezését: 2 fő pénzügyi előadó.
Személyesen: Varju Miklósné, Pest megye, 2337 Délegyháza, Árpád utca 8. 2-es iroda.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. január 31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 12:00 óráig a Polgármesteri Hivatalba beérkezett. A beérkezett pályázatok áttekintése és annak érvényessége esetén a jegyző személyes meghallgatást követően dönt a nyertes pályázó személyéről. Fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
© 2025 Délegyháza Önkormányzat. Minden jog fenntartva.