HIRDETMÉNY
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy 2021. május 10. napjától kezdődően a Délegyházi Polgármesteri Hivatal a megszokott ügyfélfogadási időben várja ügyfeleit újra.
Hétfő: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-17:30
Péntek:08:00-11:00
A SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉSRE ELŐZETESEN E-MAIL ÚTJÁN AZ ILLETÉKES ÜGYINTÉZŐTŐL KELL IDŐPONTOT KÉRNI, TEHÁT KIZÁRÓLAG A FOGLALT IDŐPONT BIRTOKÁBAN TUDJUK ÖNÖKET FOGADNI!
Kérjük Önöket, hogy az ügyintéző által megküldött, időpontot tartalmazó e-mail üzenetet szíveskedjenek a recepción bemutatni akár nyomtatott formában, akár a mobiltelefon képernyőjén elektronikus formában. Az e-mailben szíveskedjenek megjelölni, hogy milyen ügyben kérik az időpontot. Az ügyintézők e-mail elérhetősége jelen tájékoztatóban szerepel.
Kérjük, hogy a koronavírus járványra való tekintettel a Délegyházi Polgármesteri Hivatalban történő személyes ügyintézés során az alábbi előírásokat szíveskedjenek betartani:
–A Hivatal kizárólag ügyfélfogadási időben várja ügyfeleit.
–A Hivatalban egy irodában egyidejűleg csak egy ügyfél tartózkodhat, amennyiben kísérővel érkeznek, a kísérő szíveskedjen a Hivatal előudvarán várakozni.
–Az ügyintézésre váró további ügyfelek szíveskedjenek a Hivatal előudvarában várakozni, a beléptetést a recepciós hölgy intézi.
–Belépésre kizárólag az épület első bejárata használható.
– A Hivatalban az orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk (a továbbiakban együtt: maszk) viselete, és a kézfertőtlenítés kötelező. A maszkot olyan módon kell viselni, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje.
Beadványaikat ügyfélkapun (cégkapun) keresztül elektronikus úton, vagy postai úton is változatlanul meg tudják küldeni a Hivatal részére.
Központi e-mail cím:
Telekadó, települési adó ügyintéző e-mail cím:
Építményadó ügyintéző e-mail cím:
Településüzemeltetési és –fejlesztési ügyintézők e-mail cím:
Pénzügyi Osztály e-mail cím:
(étkezés: penzugy1@delegyhaza.hu)
Szociális ügyintéző e-mail cím:
Igazgatási ügyintéző e-mail cím:
Gépjárműadó, helyi iparűzési adó, anyakönyv ügyintéző e-mail cím:
Községgondnokság e-mail cím:
Jegyző e-mail címe:
Dokumentumok letölthetők a következő linken:
https://www.delegyhaza.hu/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=1&Itemid=135
Hivatali Kapus elérhetőség:
Délegyháza Polgármesteri Hivatal KRID száma: 503153145
Délegyháza Község Önkormányzata KRID száma: 151010769
Központi telefonszám: 06-24/542-155
Felnőtt étkezés esetén a személyes készpénzes befizetés továbbra sem lehetséges, az étkezési díj befizetés a már eddig kialakult rend szerint, a továbbiakban is kizárólag átutalással történhet.
Megrendelését e-mail útján a penztar@delegyhaza.hu címre kell leadni. A megrendelés alapján elkészített számlát a megrendelő e-mail címére átküldjük. Kérésre csekkes számlalevél kiküldése is lehetséges. A díj rendezéséhez szükséges adatokat a számla tartalmazni fogja.
A menü megrendelése és befizetésének rendezése minden esetben előre, a tárgy hetet megelőző hét szerdai nap 10:00 óráig lehetséges, a fentiek szerint. A megrendelés leadása továbbra is szükséges a konyhára is. A megrendelt menük átvétele előtt, annak befizetését a konyhán kérjük igazolni!
Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a DTKH Nonprofit Kft. ügyintézője is személyes ügyfélfogadást tart minden héten szerdai napokon 8-17 h között.
Megértésüket köszönjük.
Délegyháza, 2021. május 7.
dr. Molnár Zsuzsanna
jegyző
© 2025 Délegyháza Önkormányzat. Minden jog fenntartva.