Délegyházi Polgármesteri Hivatal
a “Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Délegyházi Polgármesteri Hivatal
pénzügyi előadó
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű 2019.02.15.-2019.07.31. –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2337 Délegyháza, Árpád utca 8.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. sz. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Pénzügyi tevékenységek ellátása (pénztár, számlázás, analitika, st.) munkaköri leírás alapján
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Cafeteria Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középfokú képesítés, Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.,
önkormányzati területen, hasonló munkakörben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Elvárt kompetenciák:
Jó szintű Pontosság, csapatszellem,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló bizonyítványok
összeférhetetlenségi nyilatkozat
Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában részt vevők általi megismeréséhez hozzájárul,
nyilatkozat orvosi vizsgálat vállalásáról
nyilatkozat vagyonnyilatkozattételi kötelezettség elfogadásáról
Részletes fényképes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet szerint
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. február 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. február 7.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Varju Miklósné nyújt, a 24/542-155/6 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Délegyházi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2337 Délegyháza, Árpád utca 8. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 258-2/2019 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi előadó.
Személyesen: Varju Miklósné, Pest megye, 2337 Délegyháza, Árpád utca 8. 2-es iroda.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 16 óráig a Polgármesteri Hivatalba beérkezett. A beérkezett pályázatok áttekintése és annak érvényessége esetén a jegyző személyes meghallgatást követően dönt a nyertes pályázó személyéről. Fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 12.
© 2025 Délegyháza Önkormányzat. Minden jog fenntartva.